ClickCease

ספק רשמי משרד הביטחון

מעל 17 שנות ותק מקצועי והישגים מוכחים בתחום

ספק רשמי משרד הביטחון

מעל 17 שנות ותק מקצועי והישגים מוכחים בתחום

לשחזר מידע בראש שקט

יש שאלות נוספות?

אנחנו כאן לשירותכם,
 חייגו או שלחו הודעה

ממליצים עלינו

מעל 17,000 לקוחות כבר בחרו בנו
כאן כמה מהם שאתם בוודאי מכירים:

החשיבות של שחזור מידע

אמנם אנו תמיד אומרים "סוף מעשה במחשבה תחילה", אבל לא תמיד אנחנו חושבים על הכל בזמן – וכך קורה שמתעורר הצורך בביצוע שחזור מידע, לאחר שקבצים חשובים ביותר נמחקים לפתע מהמחשב. לדוגמה, אם בשל נזק פיזי שנגרם לרכיב האחסון כמו הירטבות או שבר או אם בשל נזק לוגי כמו פריצה, וירוס וכן הלאה. מאגר מידע הוא יקר ערך – רגשי או פיננסי ומכאן במידה ולא נשמור עליו כראוי, הוא עלול להיעלם יום אחד ללא אזהרות מקדימות.

מגוון פתרונות לשחזור מידע

על המידע שלנו ניתן לשמור באמצעות הליכי גיבוי בין אם על גבי דיסק חיצוני, שרת כמו דרופבוקס וכן הלאה. עם זאת, במידה ולא עשיתם זאת, רוב הסיכויים שתרגישו חסרי אונים לחלוטין כשהצרה תגיע – אך גם במקרה זה אין צורך להרים ידיים. למרבה המזל, ב-WIMD פיתחנו טכניקות שחזור מידע וצברנו ניסיון רב גם עם מקרים מורכבים ביותר שהצריכו שחזור מידע ובכך רשמנו 97% הצלחה במקרי שחזור למיניהם – שחזור דיסק קשיח, שחזור דיסק און קי, שחזור כונן נייד, שחזור דיסק, שחזור מחשב נייד וכן הלאה והלאה.

בחירת מומחה לשחזור מידע

רק בחירה במומחה שחזור מידע שיודע מה הוא עושה יכולה לתת מענה לחוסר האונים שמורגש כאשר נמחק לנו כל המידע שלנו. לעומת זאת, שחזור מידע עצמאי אינו יוכל להגיע לעולם לתוצאות הרצויות, גם בשימוש בתוכנות שחזור מידע למיניהם, לכן וכך מומחה שחזור מידע הוא בעצם הקוסם שמציל אתכם ממצב הביש אליו נקלעתם. לא משנה באיזו שעה, תמיד תוכלו לפנות אל מוקד השירות שלנו ולקבל מענה שירגיע אתכם ואת עתיד המידע שלכם. בנוסף, עבודות שחזור מידע חוסכות מכם את הצורך בכתיבת כל המידע או השגתו מחדש, ומונעות מפח נפש רב. כל שעליכם לעשות הוא פשוט ליצור עמנו קשר ואז אנו נראה לכם בתום עבודת שחזור מידע ממחשבם, שהמידע לא נעלם לשום מקום – אלא פשוט תעה בדרכו.

סיפורי לקוחות: מעבר מאובדן להצלחה

בכל יום אנו פוגשים לקוחות שחוו את ההרגשה המשתקת של אובדן מידע. אחד המקרים האחרונים היה של חברה סטארט-אפ שפיתחה טכנולוגיה חדשנית וברגע של תקלת חשמל חזקה, נראה היה כי כל עתיד החברה שהיה ממוקם על שרת רייד נמחק. למרבה הפלא, בזכות שיטות שחזור מידע משרתי רייד מתקדמות, הצלחנו להחזיר לחברה את כל נתוניה, מה שאפשר לה דחיפה משמעותית קדימה.

מבט אל עתיד טכנולוגיות שחזור מידע

תחום שחזור המידע בשנים האחרונות חווה קפיצה משמעותית. הצטיידנו בטכנולוגיות מתקדמות, המאפשרות שחזור מהיר ויעיל יותר מתמיד. זה כולל שימוש בתוכנות אינטליגנציה מלאכותית, המסוגלות לנתח מידע ולזהות קבצים אשר נחשבים אבודים לכאורה, מה שהופך את תהליך השחזור למהיר וליעיל פי כמה.

ההשלכות הרגשיות והפרקטיות של אובדן מידע

אובדן מידע יכול להשפיע לא רק על הפן העסקי אלא גם על הרגשי. רבים מאיתנו לא מבינים את המשקל עד שהם נתקלים בו. אובדן תמונות משפחתיות, עבודות קריטיות או נתוני לקוחות חשובים יכול להוביל ללחץ וחרדה רבה. שחזור מידע אינו רק עניין טכני אלא גם תמיכה בפן האנושי.

הבנת ההבדלים בין סוגי דיסקים לאחסון

בעולם הדיגיטלי, לא כל הדיסקים נוצרו שווים. דיסקים קשיחים מכניים (HDD) הם בין הפתרונות הוותיקים והנפוצים ביותר לאחסון מידע, עם נפחים שמגיעים עד למספר טרה-בייטים. אולם, המבנה הפיזי שלהם הופך אותם לפחות עמידים בפני נזקים פיזיים והירטבות, מה שמצריך לעיתים קרובות שחזור מידע.

התקדמות טכנולוגית עם דיסקים מסוג SSD

בשנים האחרונות, דיסקים מסוג SSD הפכו לפופולריים יותר בזכות העמידות הגבוהה שלהם בפני זעזועים ונזקים פיזיים, כמו גם הביצועים המהירים שלהם. עם זאת, גם הם לא חסינים מנזק לוגי כמו וירוסים או פריצות אבטחה, שגם כן יכולים להוביל לצורך בשחזור מידע.

נתוני האחסון בענן והאמינות שלהם

שירותי אחסון בענן הם הבחירה המועדפת לרבים, הן בשל נוחות השימוש והן בשל היכולת לשמור על עותקי גיבוי מרחוק. אף על פי שהם מציעים רמה גבוהה של אמינות וזמינות, חשוב לזכור שגם שירותי ענן נתונים לסיכון של פריצות אבטחה ותקלות טכניות, שיכולות להוביל לאובדן מידע.

דירוג האמינות של דיסקים לאחסון

כאשר מדובר באמינות, דיסקים מסוג SSD נחשבים לאמינים יותר מדיסקים קשיחים מכניים (HDD) בשל חוסר החלקים המכניים הנעים, המקטינים את הסיכון לנזק פיזי. לאחר מכן, שירותי אחסון בענן מציעים רמה גבוהה של אמינות בשל היכולת לגבות ולשחזר מידע בקלות, אך עדיין נתונים לסיכוני אבטחה. בסופו של דבר, הבחירה בפתרון אחסון תלויה בצרכים ובעדיפויות האישיות של כל אחד.

המבנה הפנימי של דיסק קשיח מכני (HDD)

דיסק קשיח מכני (HDD) מורכב מפלטות מגנטיות מסתובבות, אשר עליהן נשמר המידע. הפלטות מסתובבות במהירות גבוהה וראשי קריאה/כתיבה צפים מעליהן, מתקרבים ומתרחקים מהפלטות ללא מגע פיזי ישיר, כדי לקרוא או לכתוב מידע. כל זה נעשה בתוך סביבה הרמטית כדי למנוע כניסת אבק ולחות שיכולים לגרום לנזק ולאובדן מידע, מה שלעיתים קרובות יכול להוביל לצורך בשחזור מידע.

המבנה הפנימי של דיסק מסוג SSD

בניגוד לדיסק הקשיח המכני, דיסק מסוג SSD אינו מכיל חלקים נעים. הוא מורכב מרכיבי פלאש NAND, שהם מעגלים משולבים השומרים את המידע באופן אלקטרוני. כל תא בזכרון פלאש יכול לאחסן ביטים מרובים, מה שמאפשר ל-SSD נפח אחסון גבוה בגודל קומפקטי יותר. המבנה הזה מספק יתרונות בביצועים, עמידות לזעזועים וחסכון באנרגיה. עם זאת, תהליך שחזור מידע מ-SSD יכול להיות מורכב יותר בשל הארכיטקטורה הייחודית שלהם.

השוואה בין מבנים והשפעתם על שחזור מידע

בעת ניסיון לשחזר מידע, המבנה הפנימי של הדיסק משפיע משמעותית על התהליך. ב-HDD, נזק פיזי לפלטות או לראשי הקריאה/כתיבה יכול להוביל לאובדן מידע הניתן לשחזור באמצעות טכניקות מתקדמות. לעומת זאת, ב-SSD, אובדן מידע עשוי להתרחש בשל פגיעה בתאי הזכרון ודורש גישות שחזור שונות, לעיתים קשות יותר ליישום. שני הסוגים דורשים מומחיות וכלים מיוחדים לשחזור המידע האבוד.

תמונה המדגימה את התהליך וההבטחה של שחזור מידע מוצלח ממחשב שקרס, כפי שמפורט באתר WIMD. הסצנה מציגה טכנאי במעבדת שחזור מידע עובד במרץ על מחשב פגום. הטכנאי משתמש בכלים וציוד מיוחדים לאחזור הנתונים האבודים, מסמל את המומחיות ושיעור ההצלחה של שיטות WIMD. התמונה מעבירה תחושה של מקצועיות ואמינות בתחום שחזור המידע, מדגישה את יכולת החברה להתמודד עם מצבים מאתגרים בשחזור מידע
לוגו של WIMD - המומחים לשחזור מידע ושחזור דיסק קשיח

בדיקה חינם ב-3 שעות

שלבי השחזור והטיפול

1
יצירת קשר
2
מתואמת שליחות
3
אבחון מומחה
מלאו את המידע הנדרש ונחזור אליכם במהירות

השאירו פרטים עכשיו
וקבלו איסוף חינם מכל הארץ

מומחי אבטחת מידע "כובע לבן" ואיתור פשעי ופושעי מחשב

מומחה סייבר מ-WIMD מנתח פעילות אינטרנטית ומחזיק בידו דיסק קשיח פתוח לשחזור מידע

הבהרה: פועלים במסגרת החוק בלבד ומותנה בצו בית משפט.
בקשות לעבודות או משימות לא חוקיות לא יתקבלו.
מתחייבים בחיסיון לקוח בצורה מלאה.

מומחי אבטחת מידע "כובע לבן" ואיתור פשעי ופושעי מחשב

מומחה סייבר מ-WIMD מנתח פעילות אינטרנטית ומחזיק בידו דיסק קשיח פתוח לשחזור מידע

הבהרה: פועלים במסגרת החוק בלבד ומותנה בצו בית משפט.
בקשות לעבודות או משימות לא חוקיות לא יתקבלו.
מתחייבים בחיסיון לקוח בצורה מלאה.