ClickCease

ספק רשמי משרד הביטחון

מעל 17 שנות ותק מקצועי והישגים מוכחים בתחום

ספק רשמי משרד הביטחון

מעל 17 שנות ותק מקצועי והישגים מוכחים בתחום

שחזור שרת רייד - שחזור Raid

יש שאלות נוספות?

אנחנו כאן לשירותכם,
 חייגו או שלחו הודעה

ממליצים עלינו

מעל 17,000 לקוחות כבר בחרו בנו
כאן כמה מהם שאתם בוודאי מכירים:

WIMD מתמחה ב- שחזור רייד ומספקת ללקוחותיה מענה מקצועי לשחזור מערכי Raid ממגוון סוגים תוך השגת אחוזי שחזור גבוהים במיוחד.

קרס לך מערך הרייד? צריך לשחזר בדחיפות ולחזור לעבודה סדירה מהר ככל האפשר? צור קשר ב 03-6786568 והטכנאי בדרך אליך.

רייד הנו הנו מערך של דיסקים קשיחים היוצרים יחדיו יחידה לוגית אחת לאחסון מידע. למערך Raid (ראשי תיבות של Redundant Array of Independent Disks) שני יתרונות עיקריים:

  1. מאפשר שליפת מידע מהירה יותר מאשר מדיסק קשיח רגיל יחיד בעל מפרט זהה.
  2. שומר מידע יתיר באופן המאפשר שחזור של כלל המידע במקרה של תקלה.

מערך רייד נחשב כרכיב אמין ונוח לשימוש. שימוש ברכיב raid היה בעבר נחלתם הבלעדית של ארגונים גדולים בהם הוחזק מידע יקר ערך. בשנים האחרונות שימוש ברייד הפך פופולארי כיום יותר ויותר עסקים מכניסים שרתי רייד לשימוש, חלקם כלל אינו יודע שהשרת הארגוני הוא שרת רייד.

רכיב הרייד מנוהל ע"י רכיב אלקטרוני ומערכת ההפעלה מתיחסת לרייד בתור דיסק קשיח רגיל. כפועל יוצא ממורכבותו הלוגית, שחזור מערך רייד מצריך התמחות והכשרה מיוחדות.

שחזור RAID – מורכב יותר משחזור דיסק קשיח רגיל

מערכי רייד מחזיקים כמות עצומה של מידע ארגוני יקר ערך שאובדנו עלול לגרום נזק פיננסי לארגון. על אף אמינותו המופלגת של מערך רייד, גם רכיב זה עלול לסבול מתקלות לוגיות או פיסיות לאחר שימוש ממושך. תקלות נפוצות במערכי רייד המצריכות שחזור רייד הן קריסה משותפת של כמה דיסקים, נזק פיסי או ביצוע שגוי של רצף פקודות.

בניגוד לשחזור דיסק קשיח רגיל, בו האתגר הוא שחזור הבעיה הפיסית, בשחזור רייד, המשחזר נדרש קודם כל, לתת מענה לתקלה הלוגית. היכולת לשחזר מערך רייד תלויה ביכולת המשחזר להבין לעומקה את תצורת מערך הרייד בו נעשה שימוש  וזאת כיוון שקיימות מספר קונפיגורציות לרייד.

קיימת אפשרות לבצע שחזור מידע לרייד שקרס ולהגיע לתוצאות מעולות של עד 100% שחזור, כאמור בכפוף להיותו של המשחזר מנוסה ומוכשר לשחזור Raid.

WIMD הנה בעלת ניסיון רב בשחזור מערכי Raid  ולקוחות החברה נהנים משחזור מידע ממערכי רייד באחוזי הצלחה גבוהים מאוד, הן בבעיות פיסיות והן בבעיות לוגיות.

שחזור מערכי הRAID עד לשחזור של 100% מסופק למערכים הבאים:

Raid 0

Raid 1

Raid 5

WhereIsMyData מבצעת שחזור מערכי Raid מכל ממשק הRaid הקיימים בשוק.

קרס לך ה RAID? מספר טיפים חשובים כדי להגדיל את סיכויי פעולת השחזור:

  • יש להפסיק את פעולת השרת במועד הקרוב ביותר האפשרי לגילוי התקלה.
  • במידה ששרת ה Raid החל לבצע פעולת בניה מחדש, יש להפסיקה ע"מ להקטין נזקים אפשריים ואובדן מידע נוסף.
  • אין להוציא את הדיסקים מהשרת לפני קבלת ייעוץ ממעבדה לשחזור מידע. בכל מקרה, חובה לסמן את מיקומו של כל דיסק בשרת. (אנו ממליצים למספר את הדיסקים ולרשום את המספר הן על הדיסק עצמו והן על ה Rack.

מעוניין לפתור את הבעיה? פנה למומחה שחזור מידע: 03-6786568 או השאר פרטים בטופס שבתחתית העמוד.

לקריאת סיפורי הצלחה והמלצות

 לחץ כאן להמלצות גולשים

החשיבות של שמירה על נתונים בעסקים מודרניים

בעידן הדיגיטלי, נתונים הפכו לאחד מהנכסים החשובים ביותר לכל עסק. הם משמשים לקבלת החלטות חכמות, לשיפור השירותים ולהצגת תובנות עסקיות חדשות. כאשר מערך רייד קורס, זו לא רק דילמה טכנית אלא גם איום פוטנציאלי על היציבות וההמשך התפקודי של העסק. לכן, שחזור שרת רייד הוא לא פחות מהכרחי לשמירה על רצף העבודה והגנה על הנתונים המרכזיים.

התמודדות עם אתגרי שחזור רייד

שחזור שרת רייד מציב אתגרים ייחודיים, בהתחשב במורכבות של תצורת הרייד והנדרש להבנה מעמיקה של הטכנולוגיה. כל תקלה, בין אם היא פיזית או לוגית, דורשת גישה מדויקת ומותאמת אישית לטיפול. אנו ב-WIMD מחויבים להשיב את הקבצים לידיך במהירות וביעילות, תוך שימוש בטכנולוגיות מתקדמות וניסיון רב שנים בתחום.

מה הלקחים מקריסת רייד?

קריסת רייד יכולה לשמש כתזכורת לחשיבות התחזוקה השוטפת והפיקוח הקפדני על מערכות המידע. זה מלמד אותנו על הצורך בגיבויים תקופתיים ובתוכניות חירום מוכנות מראש, כדי למנוע אובדן מידע חיוני. בנוסף, הוא מדגיש את החשיבות של שיתוף פעולה עם חברות מקצועיות בתחום שחזור המידע, שיכולות להבטיח שחזור מהיר ויעיל של הנתונים בשעת צורך.

בחירת פתרון שחזור רייד מתאים

בחירת שירות לשחזור שרת רייד דורשת בדיקה של יכולות והניסיון המעבדה לבצע את העבודה. ב-WIMD, אנו מציעים שירות מקצועי, אישי ותומך, המבוסס על שנים של ניסיון בהצלחה בתחום. אנו גאים ביכולתנו להתמודד עם כל סוגי התקלות ולהשיב את המידע ללקוחותינו, תוך שמירה על סטנדרטים גבוהים של אבטחת מידע ודיסקרטיות.

 

טיפים לשמירה על יציבות מערך הרייד

למניעת תקלות וקריסות במערך הרייד, מומלץ לקיים בדיקות תקופתיות ותחזוקה שוטפת של המערכת. הקפדה על עדכוני תוכנה וקושחה, סקירת ובדיקת הלוגים לזיהוי בעיות פוטנציאליות, יכולים להקטין משמעותית את הסיכון לאובדן מידע. בנוסף, שימוש בגיבויים חיצוניים מקומיים ובענן מאפשר שחזור מהיר ויעיל של המידע במקרה של קריסת רייד. זהו כלי חיוני להבטחת הרצף העסקי ושמירה על אמינות הנתונים.

שירות לקוחות ותמיכה בתהליך שחזור הרייד

במקרה של צורך בשחזור שרת רייד, שירות לקוחות מעולה ותמיכה מקצועית הם חיוניים. ב-WIMD, אנו מספקים תמיכה צמודה לאורך כל התהליך, ממתן הייעוץ הראשוני ועד לשחזור המלא של הנתונים. אנו מבינים את החשיבות הרבה של הנתונים לעסק שלך ומחויבים לספק שירות מהיר, אפקטיבי וברמה הגבוהה ביותר של דיסקרטיות ואבטחת מידע.

תמונה המייצגת את שירותי שחזור מידע RAID, כפי שמתואר באתר WIMD. הסצנה מציגה מעבדת שחזור מידע מתקדמת ומקצועית, שבה טכנאים עובדים על שחזור נתונים ממערכי RAID. מוצגות תצורות RAID שונות וציוד טכני מתקדם, המדגישים את המורכבות והמומחיות המיוחדת הנדרשת לשחזור מידע RAID. התמונה משקפת את רמת הדיוק והזהירות הגבוהה המושקעת בתהליכים אלה, ומדגימה את השירותים המקצועיים שמציעה WIMD לשחזור מידע RAID
לוגו של WIMD - המומחים לשחזור מידע ושחזור דיסק קשיח

בדיקה חינם ב-3 שעות

שלבי השחזור והטיפול

1
יצירת קשר
2
מתואמת שליחות
3
אבחון מומחה
מלאו את המידע הנדרש ונחזור אליכם במהירות

השאירו פרטים עכשיו
וקבלו איסוף חינם מכל הארץ

מומחי אבטחת מידע "כובע לבן" ואיתור פשעי ופושעי מחשב

מומחה סייבר מ-WIMD מנתח פעילות אינטרנטית ומחזיק בידו דיסק קשיח פתוח לשחזור מידע

הבהרה: פועלים במסגרת החוק בלבד ומותנה בצו בית משפט.
בקשות לעבודות או משימות לא חוקיות לא יתקבלו.
מתחייבים בחיסיון לקוח בצורה מלאה.

מומחי אבטחת מידע "כובע לבן" ואיתור פשעי ופושעי מחשב

מומחה סייבר מ-WIMD מנתח פעילות אינטרנטית ומחזיק בידו דיסק קשיח פתוח לשחזור מידע

הבהרה: פועלים במסגרת החוק בלבד ומותנה בצו בית משפט.
בקשות לעבודות או משימות לא חוקיות לא יתקבלו.
מתחייבים בחיסיון לקוח בצורה מלאה.